Wij maken gebruik van cookies

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, maken wij gebruik van cookies. Door de cookies te accepteren, word je herkend. Zo kunnen we onze website afstemmen op jouw persoonlijke voorkeuren en kunnen we je relevante informatie en advertenties laten zien. Voor meer informatie kun je kijken bij ons cookie- en privacy statement. Door op akkoord te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.

Ik ga akkoord

Klantcase: Rivez Helmond

Al vanaf 13 cent per kopje

Rivez Helmond

Rivez is totaaladviseur in verzekeringen en financiële dienstverlening. Ze bedienen diverse doelgroepen: particulier en zakelijk (MKB), maar ook vastgoed. Op het hoofdkantoor in Helmond staan twee koffiemachines van Care for Coffee. Wij spraken met Els, Manager Operations bij Rivez, over waarom zij voor Care for Coffee koos.

Ouderwetse filterkoffie

‘Op ons hoofdkantoor in Helmond werken ongeveer 30 mensen. Hier komt ook de hele dag door bezoek van mensen die geadviseerd willen worden. Wij willen onze medewerkers en ons bezoek lekkere koffie kunnen aanbieden. Voordat wij deze machines kregen, werkten wij nog met een ouderwets filterkoffiezetapparaat. Dat liep niet altijd helemaal soepel. Zo waren de meningen verdeeld over wat de juiste sterkte van de koffie was en nam ’s middags niemand meer de tijd om koffie te zetten. Hierdoor kreeg het bezoek dat ’s middags kwam vaak geen koffie meer. Op een gegeven moment hebben we de knoop doorgehakt en hebben we besloten dat we een serieuze koffiemachine nodig hadden.

Het sociale aspect van koffie

In eerste instantie zijn wij begonnen met 1 koffiemachine. Daar hadden we bewust voor gekozen, omdat wij ook het sociale aspect van koffie heel belangrijk vinden. De koffiehoek is toch vaak een plek waar je je collega’s even gezellig kunt spreken. Uiteindelijk bleek dat we veel meer koffie dronken dan we ingeschat hadden en hebben we ervoor gekozen om nog een apparaat te laten plaatsen.

Het stukje ‘care’, het aandacht hebben voor, dat springt er echt uit. Of het nu de koffie is of de schoonmaak.

Els, Manager Operations bij Rivez

Aandacht voor de klant en voor de koffie

Een van de dingen die wij heel belangrijk vinden, is dat we dicht bij de klant staan. We willen goed naar ze luisteren, er voor ze zijn en ze aandacht geven. Wat wij heel leuk vinden, is dat we dat we dit bij Care for Coffee ook terugzien. Zij hebben ook aandacht voor de klant, maar natuurlijk ook voor de koffie en de bijbehorende schoonmaak.

Dashboard met actueel koffieverbruik

De medewerker die de machine kwam installeren was heel klantgericht. Hij gaf een duidelijke uitleg over hoe de machine werkt en hoe ik in het dashboard mijn actuele koffieverbruik kon inzien. In het begin heb ik daar veel gebruik van gemaakt, omdat we daar geen idee van hadden. Dat vond ik dus wel interessant om te zien. De koffie bleek zo goed te zijn dat het verbruik toenam. Dat vinden we alleen maar leuk, want we zien het als een goede secundaire arbeidsvoorwaarde.

Betrokken medewerkers

Ik raad Care for Coffee absoluut aan voor andere bedrijven. Het stukje ‘care’, het aandacht hebben voor, dat springt er echt uit. Of het nu de koffie is of de schoonmaak. De mensen die er werken zijn betrokken en ondernemen direct actie als dat nodig is.’

Daarom Careforcoffee

Wekelijkse service en onderhoud

Met ons onderhoudscontract wordt u totaal ontzorgd. Eén van onze servicemedewerkers komt wekelijks bij u langs voor het reinigen van de machine, zodat u zorgeloos kunt genieten van de beste koffie.

Oké, ik ben helemaal verkocht!

Ook zin in goede koffie op 't werk? Bel me op 088 - 500 3900 of laat uw gegevens achter. Dan bel ik u!

Deze website wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en de Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

Ook zin in goede koffie op 't werk? Bel me op 088 - 500 3900 of laat uw gegevens achter. Dan bel ik u!

Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×